Då var man på väg igen .....

Efter att ha varit hemma i mindre än ett dygn var det dax att åka vidare. Nu är jag i Göteborg och bor på ett annat hotell. Problemen med mina resor bara fortsätter, detta flyg var först försenat för att några från Sundsvall vill med men var sena och sedan fick vi inte landa eftersom det snöat i Götet. Det bli alltid problem tror jag med snö i västsverige men efter en stunds plogande på Landvetter landade vi i alla fall. På planet pratade jag men en kille som just kommit hem från Philipinerna där han varit i 3 månader. Snacka om semester.

Nu ligger jag igen på hotellet och klockan är mycket, snart dax att sova, Jag har just pratat i telefon med Australien ett tag och försökt reda ut saker och ting. Det krävs lite nattarbete for att kunna prata med dom.

Idag har jag inte några bilder att visa utan säger nu godnatt. God Natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0