Vår i luften

Äntligen är våren här, idag har det varit varmt. Ca 18 grader och soligt. Jag har varit på mitt ny kontor i Sollentuna och installerat mig. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska ha i mitt rum. Jag har inte några pärmar, inga papper att stoppa i lådorna. Datorn tar jag med mig hela tiden. Jag är modern med kontoret i datorn, rummet är bara för att ha någonstans att sitta men jag har vant mig att inte ha ett kontor.

Sollentuna ligger bra till så det fungerar att åka från Norrtälje. Det är ju bra, det tar bara 40 minuer med bil och inga köer.

Om en vecka ska jag till Italien. Det blir kul men det finns inte tid för semester, bara jobb. Vi har en konferens utanför Genua.

Veckan senare ska jag till Polen igen, både Krakow och Warszava. Jag återkommer med lite mer info från dessa resor senare.

Kommentarer
Postat av: Hans Nordmark

Renön visar sin bästa sida (som vanligt) med sommartemp, ca 17-18 + "digris" idag 25/4 och tranor vid skogsbrynet. Inga synliga björnspår i grannskapet, däremot på Vargön för en vecka sedan.

Have it !

2009-04-25 @ 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0