Rastlös

Jag är rastlös ....... Måste ta mig för att göra något ...... Jobba med kroppen, svettas och bli fysiskt utmattad.

Har du något förslag vill jag gärna att du berättar det för mig.

Förra hösten tränade jag Tai Kwando, det var kul och jag mådde bra men nu bor jag i Norrtälje och måste hitta något annat. Det finns MMA, Budo varianter, Karate, Thai Boxning mm. Något av detta kanske passar, jag ska kolla runt lite.

Nu promenerar jag massor och simmade idag í badhuset men vill göra något annat.

Jag återkommer när jag bestämt mig men jag vill ha dina tips!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Du kan komma och polera lite på båten, det är ganska jobbigt.

2009-02-02 @ 16:58:29
Postat av: Johan

Det är ett bra alternativ, meddela mig bara när du behöver hjälp.

2009-02-02 @ 17:31:49
URL: http://johanhedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0