Regn och Rusk

Jaha, då var dax igen för resor. Denna gången till Malmö, jag möttes av dimma och regn och 10 grader. Idag åkte jag tåg, vilket är bra för miljön och ävan passar bra, trevligare än flyg och det går att arbeta under tiden.

När jag kom till hotellet möttes jag av K som vanligt, här ser ni honom.


K finns på de flesta Scandic i Mini Shoppen. Det är ju trevligt eftersom han är min svåger. 

Denna gång bokade jag billigaste rummet som fanns idag och det var en bunker, det betyder att det inte finns några fönster i rummet.



Rummet är ändå trevligt och jag ska ju bara sova. Denna gång stannar jag i Malmö en dag. Det kommer bli en lång och arbetssam dag så det gäller att försöka sova ordentligt. I morgon blir det tåget tillbaka.

Samtidigt som det är kul att resa runt som jag gör så uppskattar jag tiden hemma, ett hotell är bara ett hotell och när man bott på några olika under åren så är det inte så speciellt.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Visst är det trevligt att mötas av ett välkänt leende vart man än kommer :o)

2009-01-15 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0