Portofino

Nu är jag tillbaka från Italien och Portofino.

Det har varit trevligt förstås men mycket jobb. Det blir inte mycket tid för annat på en tjänsteresa.

Här är en bild av mig med utsikt från Hotellet.


Temperaturen var ca 20-23 grader och det var skönt. Det fanns otroligt mycket med fina båtar.





Efter en lång dag med hårt arbete så blir man trött och då kan det se ut så här.



Men det som man vill minnas efter resan är den fantastiska utsikten från hotellet och de trevliga människorna.



Södra italien och Frankrike kopplas ofta samman med lyx och flärd, det kan jag hålla med om. Det fanns även fina bilar.



Vi gjorde en utflykt och det var till ett kloster en bit bort som det bara gick att åka båt till.

Klostet heter San Fruttoso.



Det var en trevlig resa men det är alltid skönt att komma hem.

Kommentarer
Postat av: Karin Sandlund

Hej Johan. Vad härligt det ser ut- där du har varit! Jag kom hem från Israel i går natt- också jättenöjd. Badade i Döda havet med +37grader i luften. Dessutom var det halv sandstorm uppe på land/ lyckligtvis låg havsstranden i lä....

Jag önskr dig en riktigt god och bra dag/kram från Karin

2009-05-07 @ 09:19:49
URL: http://blogg.hundintresserad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0