Helikopter

Har inte du haft en dröm om att göra något speciellt någon gång. Det kan vara allt från att resa till en hobby som du alltid drömt om.

Jag försöker göra det som känns rätt just nu och det jag har möjlighet att genomföra. En sak som jag förverkligat är dykning som jag gör när jag vill, jag har både kunskap och utrustning för detta och det var ett av mina mål sedan länge.

Att bygga ett hus har också varit ett mål som nu är klart. Ytterligare en sak som jag haft som mål är att ge pengar via olika organisationer till de som behöver, detta har jag gjort hela livet och kommer även fortsätta med framöver.

Just nu har jag intresse som jag odlar och det är att köpa mig en Helikopter, inte en riktig utan en radiostyrd, Just nu är jag inne i fasen fundera och välja modell. Det har alltid varit en dröm för mig att genomföra detta och nu känns det som rätt läge,


Mera bilder!

T-REX 600N PRO är den modell som jag fastnat för. Det är en avancerad modell som klarar 3D flygning och allt annat man kan tänka sig. Jag har hittat en modellklubb i Nortan som kan hjälpa mig med allt så snart slår jag till.

Förra veckan var jag i Leiden som jag skrev i förra inlägget. Det är en fantastiskt fin stad ....... på sommaren. Nu regnade det och blåste hela tiden. Jag har inte lust att skriva något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0