Certifierad installatör

Under min tid som säljare på IVT så skulle vi se till att våra installatörer var certifierade och detta gjordes genom att man skulle gå en kurs på tre dagar och sedan plugga i 4 veckor för att avsluta med en tenta. Det skulle resultera i en certifiering.

Eftersom jag pluggat energiteknik tidigare tänkte jag att jag skulle göra detta för att kunna förklara och moteivera till att göra detta. Det gick bra och igår fick jag mott certifikat skickat till mig, dessutom det jag på certifieringsnummret att jag var nummer 12 i Sverige som klarade detta.

Detta ingår i min livsplan att lära mig så mycket som möjligt om allt möjligt. Dessutom är det kul att kunna visa ett papper på att jag lärt mig något. Detta är en uppmaning till alla att gå kurser och att läsa så mycket du kan för att öka dina kunskaper, det spelar inte någon roll om vad det är men kunskap är kul.



Nästa områda att lära mig mer om kanske blir "Business Strategies and Forscasting", det låter väl intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0