Hemma och helg

Speciellt mycket att skriva om Leiden blir det inte. Det var jobb och julmiddag som gällde. Det är mycket att göra i slutet av året så det är bara att kämpa på. Däremot är det helt klart att man inte känner till julmiddagar i Holland. Det var inte någon speciell middag men det var en trevlig middag med tema: Rollspel. Jag hette Roxy och hade en skönhetssallong. Sökte en partner med mycket pengar eftersom jag gillade juveler. Som extra inkomst så mutade jag mina kunder när jag fått reda på något som dom inte ville avslöja offentligt. Alla som deltog hade mer eller mindre suspekta rollfigurer. Det var i alla fall kul.

I helgen har det varit fullt upp med klappar och träffa släkt. Vi åker norrut nästa helg så det gäller att fixa allt praktiskt innan dess. Det har ändå varit en skön och avkopplande helg, julstämningen kommer sakta men säkert.

God Jul på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0