Hundbus

Idag på förmiddagen tuggade Z sönder kontakten till laddaren till mitt nya Jabra headset. Typiskt ...... Varför gör hundar så. Förra veckan tuggade hon sönder en tub med Ecco skokräm, svart, på mattan i vardagsrummet. Tuben var tom när jag upptäckte detta, mattan var svart och plast och papper över hela golvet. Det verkar ha varit kul! 


Förmodligen beror detta på för lite stimulans i höstmörkret men hon ska inte göra så i alla fall. Nu slutade båda dessa incidenter bra eftersom mattan gick att tvätta, Z blev inte sjuk av skokrämen och efter att jag ringt till Jabra och förklarat vad som hänt så fick jag en ny laddare som dom ska skicka idag till mig utan kostnad, det var ju ändå snart Jul. Tack Mimmi Fredriksson för att du räddade min dag och God Jul på dig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0