Svett eller inte

Förra vintern var jag galen, tycker en del. Jag tränade ganska hårt under ett halvår. Sedan tog det stopp för att jag fick ont lite över allt. Vaderna värkte, samma med höger arm, så jag slutade. Jag har förmodligen hyffsad kondition men det är klart att jag inte är i toppform. Frågan är hur jag ska lösa detta. Det är svårt att träna regelbundet om man är ute och reser i jobbet men det är inte någon ursäkt. Jag måste hitta en träningsform som passar mig. Det blir väl löpning eller gymmet som jag får satsa på. Vi får se, jag återkommer i ärendet.

I morgon kl 04:30 kommer taxin, då ska jag iväg till Holland. Det blir lite möten och aktiviteter med jobbet och en julfest. Senast jag var i Holland var i Juli, presis när jag började. Kontoret ligger i Leiden, ca 30 minuter med tåg söder om Amsterdam. 

Jag ska försöka sammanfatta mina dagar när jag reser i denna blogg så jag är tillbaka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0