Rädd för epost

Idag har jag kommit på mig själv med att jag var rädd för epost in min inbox, så har jag aldrig kännt förut. Det kanske beror på att jag inte visste vad som fanns i det men när jag tittade så var det inget farligt. Det är konstigt hur kännslor kan ta över ibland.

Att jag börjat blogga beror på att andra i min familj läser många bloggar och jag har inte förstått varför det kan vara så intressant att läsa andras. Jag skriver alltså denna blogg för att se om någon annan läser det jag skriver. Jag tänkte också skriva när jag är ute och reser så kan min familj läsa vad jag gör, eller i alla fall vad jag skriver att jag gör.

Hej familjen, nu skriver jag lite ......

Nästa vecka ska jag till Polen i "affärer", undrar om jag måste ja kostym med slips och allt. Vet du något om detta kan du väl kommentera detta inlägg. Jag ska till Krakow (Balice) och träffa ett företag jag jobbar med. Det är första gången som jag träffas dessa herrar så det blir säkert intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0