Hemma igen!

Det gick bra med sommardäck men det var lite spännande men snöslasket på vägen upp till Piteå. Sedan var det svårt att komma upp för backen på natten när vi kom fram. Efter att ha sandat vägen andra dagen så gick det bra. Sedan tinade vägen fram under veckan och nu är den bar.

Hemvägen gick smidigare, bara vägar och soligt. Det var 14 grader i slutet och riktigt härligt.

Nu är det ny vecka och bara att ge gärnet.

Det blir intressant eftersom min mobil gick sönder, jag måste skaffa en ny på något sätt. Jag har en HTC med Touch skärm och skärmen slutade fungera. Jag ska skicka den på service så får vi se vad som händer. Det är garanti kvar.  Fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: Erik

Så är det när du int är rädd om dina grejor

2009-04-24 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0