En aning trött

Nu är jag tillbaka efter många dagars resande. Det blev 3 dagar i Polen och det var som vanligt mycket trevligt. Sedan blev det Piteå i 4 dagar som kontrast. Innan jag kom hem igen var jag i Malmö en dag. Igår tänkte jag blogga lite men tyvärr orkade jag inte. Jag sov på soffan och det var skönt.

I Polen fick jag se Warzsawa, Krakow och Katowize. Jag flög till Warzsawa, åkte bill till Krakow och Katowize och sedan flyg hem igen från Balice. Trafiken i Polen är lite annurlunda jämfört med Sverige men det är kanske inte så konstigt. Det är skönt att vara hemma igen. 

Idag har jag varit hemma och svara på alla mail och annat som kommit under tiden som jag varit borta. I morgon ska jag till Jönköping och stanna över till Torsdag.

På Fredag ska jag med grabbarna på en färd som heter "Sista Färden". Det är en tur i Kolarmoraån utanför Hallstavik. Vi blir borta i 24 timmar. Detta är en kombination av Serien Bröderna Dahl & Professor Drövels Hemlighet från Norge, 1980 och filmen Deliverance (Den sista färden) med Burt Reynolds, Jon Voight och Ronny Cox från 1972.

Nästa vecka kommer jag förhoppningsvis vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0